kennelquietrunners

Alla inlägg under mars 2012

Av Marianne - 25 mars 2012 17:00

Tänk vad fort tiden går i fredags blev Edinas valpar 1 år.

Det var i lördags ettårs träff med lite blandad träning och prova på med vilt.

 

Margareta mamma Edina,Marie/Sudden,Bengt/Silla,Micke/Selma och Henrik/Simba.
Det fattades 3 st.


I väntan på att få hämnta markeringar.Micke/Selma och Henrik/Simba. 


Fika med lite genomgång och eftersnack. 

    
Viltträning Marie/Sudden                                      Micke/Selma.

Dom är duktiga och tar för sig.En stolt kennelmamma.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Lördag kl.17,00 tog Björn med mig till grannen Toye,vi skulle ut och åka.

Bindel för ögonen blev det,ja man undrade ju vad som skulle ske.

  
Björn fick leda mig uppför trappan och in.   Jag hade kommit till Taxinge väg krog.
    
Där var hela gänget,snacka om man blev snoppen  
  
 
Tre rätters mat och vin bjöds det på.Som var så gott.

Jag vill tacka alla som var med på det här.Det var så kul.  

Kram Marianne och Björn

Av Marianne - 4 mars 2012 18:57

Nu löper både Pleya och Elektra.Så det har blivit Carmen som varit med på träningar med träningsgruppen.

Det har hon fixat bra hon är ändå 9,5 år,men håller ihop bra.Det bådar gott om jag ska starta henne i veteranklassen på flatmästerskapet.

Har idag varit och parat Pleya med Zumo,så nu får vi hålla tummarna att det blir valpar.

 

      Pleya                      Zumo.

Vi hörs/Marianne


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards