kennelquietrunners

Alla inlägg under juni 2011

Av Marianne - 23 juni 2011 19:24

Ja här har vi det bra.Börje och Eva var och hälsade på hos oss igår.

Dom var här på Öland.Vi grillade och hade en underbar kväll

 

Kram Marianne

  

Av Marianne - 19 juni 2011 22:13

Första träffen på valpkursen idag.Jag hade ju strulat till det med två olika tider.Så det fick bli två olika tider på kursen.Men det blev väldigt bra för valparna eftersom dom inte blev så många vid varje tillfälle.

Det var kul att det kom så många i det regniga vädret och jag måste ju säga att jag var väldigt nöjd med er och era vovvar.Bra jobbbat!!!

Barbro som har Silla tog några bilder när vi tränade sitt.

 

Jag visar.

 

Marie med Sudden.

 

Sari med Safira.

 

Bengt med Silla.

Kram Marianne.

Av Marianne - 6 juni 2011 21:45

Först vill jag berätta att det har gått så bra för alla valparna i sina nya hem.

En blandad helg har det varit.Först utställning Clubshow i Arboga på torsdagen.Det blev VG på Pilo,Pleya och Elektra.

Sedan drog vi ut med husvagnen till Sandvik vid Stutsvik.Det var ju lyckat eftersom det blev så fint väder hela helgen.

Därifrån åkte jag på lördagen till Norrköping på utställning .

Pilo och Pleya fick Exc.CK i unghundsklassen   

Elektra och Smilla fick VG.Så jag var nöjd.

 

Badtajm.

 

Pirater vid fikat.

/Marianne

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards