kennelquietrunners

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Marianne - 28 oktober 2011 12:42

Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev här.

Helgen som var handlade det om sektionskampen som var i Karlstad och det var 4 lag med 2 elit,2ökl och 2 nkl hundar som tävlade mot varandra.Det var en trevlig helg med mycket nerver och skratt.Lördagen gick det ju så bra,vi hade efter dagens tävlingar markering och dirigering 700 poäng tillgodo.Den avslutades med en god middag som dom flesta av dom tävlande var med på,väldigt trevligt.

Upp tidigt på söndag,nu var det dax för sök.Där plockade vi inte in så mycket dummies,men vi hade ju så mycket poäng tillgodo,så vi fixade det ändå.

 

Nkl Anita/Smilla,Elit Marianne/Elektra,Nkl Anders/Etta,
Ökl Börje/Emmi och Ökl Lena/ Edgar Lagledare Lennart
Edgar utsågs till helgens bästa hund.

Sedan har jag varit och tittat på en pojke till Pleya i veckan,som jag kände mig väldigt nöjd med.

Ska till Västerås i morgon för att tävla i raskampen,som bergslagens retriverraser tävlar mot varandra.

Det är rolig tävling och hundarna tycker det är roligt.Vi får väl se hur det går där???

/Kram marianne 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards